Tuesday, December 20, 2011

Haih

Hai Assalamualaikum, hari yang sangat indah untuk berjogging bersama mereka yang sangat gila sporting :) Hari ni patutnya plan nak pegi jogging tapi last-last sangat lah jogging kan. huhu. Sebenarnya bukan tu yang aku nak cakap. Entry ni khas untuk KAU. Weh, aku nak bagi tahu kau, aku adalah seorang gadis yang lembut hatinya yang tak boleh terima bila orang buat joke yang kau rase joke itu kelakar tapi apa yang aku rasa langsung tak. Aku tak kisah kau nak cakap aku ni, eee bapak ah lembut hati "konon". Serious aku tak kisah lansung sebab aku tahu aku ni orang yang macam mana. Aku mestilah lebih tahu macam mana rasanya betapa sakit nya hati aku ni Allah je tahu. Aku malas ah nak panjang-panjang kan cerita and sorry lah tadi aku balik cenggitu je. Sebab entah mybe aku terasa gila kot? Sorry to say lah. Kalau kau nak buat something joke tu pikerlah dulu. Takde lah first-first aku macam tak kesah sebab ape lah sangat yang kau cakap tu and aku ingat kau memang bergurau pun ke tapi aku rase aku silap sebab lepas tu kau kata 'yelah daripada aku pendam je baik aku cakap terus'. Ya Allah masa tu aku rasa macam hish dia ni sabar nya aku :( Kau ni kalau nak cakap tuu pikerlah dulu aku ni terase tak bila kau cakap cenggitu. Aku harap kau tak buat lah benda tu kat orang lain. Cukup lah kat aku jeh. Takpe aku tak kisah pun? ye ke? enttah ah tapi aku harap kau ubah lah perangai kau tu yehh. Betol la ape kawan aku cakap, mulot kau ni cakap lepas je. Sorry ah brader, kay peace out. Thnks untuk kau dan mereka for today :) eh btw, esuk aku amek result. Doakan kejayaan untuk aku dan kawan-kawan aku taw? thnks.

2 comments: